Nonni, nyt alkaa pikku hiljaa tuo jännitys tiivistymään. Kaikenlaista on valmistelua on tehty ja paljon on vielä tekemättä. Ainakin olen saanut asiani itävallan päässä täysin järjestykseen. Olen sopinut Karlan kanssa että hän tulee mua vastaan innsbruckiin ja saan viettää 2 ensimmäistä yötäni hänen ystävänsä Benin sohvalla, jonka jälkeen saan oman huoneeni campushotellista. Lisäksi Karla lupasi lainata mulle tyynyn ja peiton, joten mun ei tarvitse ostaa omia joka ihan kätevää. Sain myös tietää että ikea löytyy myös sieltä läheltä joten varmasti löydän kaiken tarvitsemani (kattiloita, lautasia, pientä sisustusta,yms.) halvalla. Olen myöskin ollut yhteydessä Heidin kaveriin Sabineen, joka opiskelee toisessa yliopistossa Innsbruckissa. Lupasimme Sabinen kanssa tavata myös kunhan vain pääsen maahan ja lisäksi hän kertoi ystävänsä opiskelevan samassa yliopistossa kuin mä niin lupasi myös tutustuttaa meidän. Sabinen kaveri on myös luvannut auttaa mua kaikenmoisissa järjestelyissä. Summasummarum (tjsp. :P) mulla on itävallan päässä asiat oikein mallikkaasti vaikken siellä olekaan.

Tosin samaa en voi sanoa Suomen päästä. Vielä ennen lähtöä pitäisi tavata muutamia ystäviä,pakata laukku, pakata kotona olevat tavarat pahvilaatikoihin, Illastaa perheen kanssa, käydä vielä töissä kääntymässä hommaamassa työtodistus ja kaikenlaista pientä kivaa. Vähän alkaa olemaan jo haikeat fiilikset kun pohtii että kohta se on menoa. Outoa kun on ajatellut viimeiset ~7vuotta että joskus se päivä tulee kun Sanna lähtee valloittamaan maailmaa. (siis ajatushan vaihtoo lähdöstä syntyi kun Katri lähti Glasgow:hun). Tällä hetkellä vähän kaduttaa, että tulee lähdettyä saksankieliseen maahan, kun englanti nyt on niin paljon helpompaa. Mutta toivotaan että innsbruckin on todellakin niin hieno kaupunki kuin kaikki sanoo ja että vuodesta tulee unohtumaton (hyvällä tavalla) ja antoisa. Olishan se ihan mukavaa jos sieltä tarttuisi matkaan mukiin menevä saksankielen taito. :)